godmorgon

Hej!

Vaknade för ca en halvtimme sen och är fortfarande skittrött.
Ska vara i stallet vid elva och hjälpa till där nere med prova på ridning så antingen sticker jag ner tidigare och hinner mocka eller så gör jag det efteråt.
Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte så säker på att det kommer så många, hehe.

Ikväll ska jag rida med Lina och har ingen aning om vad jag ska göra.
Candy vilade i onsdags och igår, för i onsdags hade varken jag eller Lina tid eller lust.
Vi hade gått på IKEA och samt varit hos Pär och köpt en tömkörningsgjord.
Tittade lite på sadlar, hehe. Hittade en och fy va go den va! :)

Ska käka frukost och så kör vi kanske lite till sen efter stallet.

Ciao mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0