Sweet Italy...

Tjoho! Nu är flygbiljetterna bokade till Italien i april :D
Vi är främst i Rom då :) och det är sjukt synd att alla italienska hästgrejer är så fruktansvärt dyra.
Hade ju varit en dröm att ha en sadel i italienskt läder :')
Aja, har blivit mest slappridning hela veckan haha!
Men nu två veckor framåt så blir det dressyrträning, hoppträning och klubbhoppning!
Sen fyller jag år om sisådär 8 dagar ;)
Fick samt mina linser i torsdags, tjiho! Skönt som saten!
Imon så tillbringas hela dagen i stallet, från halv 8 till ca 10 på kvällen.
Det är nämligen regionala hästtävlingar och vi har ca 400 starter att ta hand om :)
Jag och Hannabanana kommer att turas om att sitta i domartornet och ta tid sen springa runt med kaffe och papper haha :) 

Här får ni Candys schema för veckan och veckan därpå! :)

Måndag: Longering helst...
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Dressyrträning
Torsdag: Lite markarbete om det inte är Fia som rider...
Fredag: Små skutt på kryss ev. något räcke
Lördag: Klubbhoppning
Söndag: Uteritt eller lite jogging

Måndag: Dressyrträning
Tisdag: Markarbete
Onsdag: Vila
Torsdag: Lite mer dressyraktigt
Fredag: Hoppning med Lina 

Sen vet jag inte hur jag gör lördag & söndag men det ser vi då :)

Kram Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0