oh herregud.

HAHA! Har haft bloggtorka, inte haft lust, ingenting helt enkelt!
Men somsagt fyllde jag år i söndags, och det blev ett par tretorn! :)
Dock är jag så omständig, och ville självklart ha dom mörkblåa så jag får hämta ut dom idag eller imon!
Men det gör inte så mycket, bara jag får dom snart :)

Jag och Lina red ut på Candy och Salle i söndags och jäklar va taggad ponny han vart! :D
Han har ju inte ridit ut på ca 2 månader eller mer för att det har varit så extremt isigt på vägarna! :)
Men han tyckte det var sjukt kul!
I måndags tränade vi för Jenny och han va superduktig där också!
Sen i tisdags, HAHA, ja då skötte han sig för det mesta hela tiden, dock inte när vi skulle värma upp i galoppen....
Då drar han världens bockning och precis när jag har samlat ihop honom igen och ska sätta mig ner så slår han bakut -.- så lilla jag hängde lite på halsen innan jag kom upp.....
Aja, han fick vila igår, och sen rider Fia honom ikväll.
Imorgon så ska vi hoppa lite och på lördag rider vi ut :)

Ni får en bild på Candy så länge som liten kompensation :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0