lugnt, stilla, skönt!

nu sitter jag bara och tar det lugnt. snart ska jag skriva frågorna till läxan som är till imorgon och sen äta och slappa :)
imorgon är det till optikern igen och titta hur de har funkat med linserna oså, sen äta ciabatta med rostbiff efter det och sen hoppa med Candy. Pappa får sticka och hämta ut stövlarna om dom har kommit om, vet inte om jag hinner.
Är sjukt sugen på att ha ett par bruna också, haha! :)
Gick väl sisådär på vårat mattetest, är rätt nöjd med mina redovisningar men sen vet man ju inte alltid hur vår lärare tycker...
Är klart med schabraket som det blev i slöjden, haha knallrosa med ljusrosa passopal.
Om man inte får köpa, så gör man sig ett...

Snälla Hanna Sjöman kommer nog hjälpa mig med en ny header på lördag :)

Men nu ska jag plocka ut linserna, äta och fixa läxan så hörs vi imon! :)

Kram Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0