Godmorgon

Godmorgon alla! Vaknade för 35 minuter sen, sjukt skönt att sova ut!

Candy var som en dröm att rida igår, han va så duktig och flyttade för skänkeln jättebra!
Jag började skritta och trava fram, sen satte vi fart i galoppen och galopperade ganska mycket för att han skulle bli mer lösgjord. Jag gjorde samt övningar som jag arbetade med för Jenny, för att han ska bli kvickare och inte gå och slöa som han gärna vill. Han gör inte mer än vad han behöver säger jag bara, haha!
Sen tog vi en skrittpaus och sedan satte vi igång med skänkelvikningar och framdelsvändningar i båda varven i skritt och trav. Han har fortfarande problem med skänkelvikningen i vänster varv, men sista så gick han som en dröm! Shit asså! Idag racear vi lite på utebanan eller så ska jag sätta upp lite kryss på medellinjen och köra serpentinbågar så han blir lite kvickare!

Jag glömde att ta med kameran igår också, fan!
Aja, får göra det idag då kanske, haha.

Kram Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0