Usch...

Usch, min mage gör jätteont :(
Aja, fick ett par örhängen av mamma och 100-spänn av farmor idag bara för att det är alla hjärtans dag!
Schysst! Tror jag ska köpa en spargris som jag ska lägga alla pengar jag ska ha till Falsterbo i.
Vi ska snart beställa biljetter, så jäkla gött! Jag har varit i Falsterbo varenda år sen jag var pytteliten!
Första året jag var där var jag bara bebis och låg i vagn, hihi! :)
Förra året blev det lite shopping, men inte så mycket eftersom vi inte hade bestämt oss om vi skulle ha Candy eller inte. Men ändå blev det såhär: "Passar detta på Candy?", "Tror du Candy kan ha det här?".
Haha! Köpte typ två grimmor, en med ludd och en Eskadron, samt sporrar, ett schabrak och något mer som jag inte kommer ihåg!
Slänger upp lite bilder som det fick bli på Candy i hagen, hehe, samt mina fin kingsland strumpor och outfiten som jag lovade!

Kram Elin.

jag tror att jag kanske älskar dom lite för mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0