Stuuuuuuugiis.

Nu sitter jag här i min stuga!
Svängde in till Valbo en sväng för att köpa internetmodem då jag glömde mitt hemma, hehe.
Jag och pappa kikade på tre olika kameror. Canon EOS 500D, Nikon D3100 och Nikon D5000.
Det blir antingen någon av dessa innan sommaren, då mina föräldrar har lovat mig en innan Falsterbo.
Svängde in på Hööks också och då blev ett gulligt, luddigt grimskaft + två hängare, en till boxen och en till träns.
Hittade ett ursött träns där också, kanske det blir inhandlat snart...?
På tisdag sticker jag till en annan hästshop och inhandlar ett par röda boots sen kanske ett par glittriga? hihi.
Sen lite andra spontan grejor säkert!

Imorgon måste jag ner till macken och fylla på min comvig surf med en vecka!
Just nu surfar jag på den dagssurf man får med. 

Kram Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0