STORM!

Nu är jag hemma igen och det är en jäkla tur att man har snälla hästar och ridhus!
För det är som storm här asså! Candy var lite spänd i början och skyggade för nästan allting.
Sedan jobbade jag med lite skänkelvikningar och framdelsvändningar för att han skulle slappna av. 
Tillslut så fick han en lägre form och jag fattade galopp.
Sen bytte jag och Lina häst, så jag red Salle, haha!
Gud, Candy såg ut som en minihäst verkligen ^^
Vid halv fyra sticker vi iväg och tittar på hockey och äter smörgåstårta! :D
Så det blir nog inte något mer inlägg ikväll.
Imon har jag jouren och då ska jag och Lina rida ut.
Sen på tisdag bär det av till Per för att köpa boots och nya broddar till ponnyn! :)
Ha en bra kväll!

kram Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0