Så sjukt nöjd!

Just nu siiter jag och dunkar musik, skypar och bara chillar. Haha så här är det full rulle.
Snart kommer mina systrar med sällskap och vi ska äta gott och fira!
För det gick så sjukt bra idag! I början på framridningen så var hhan helt stissig och ville inte alls jobba i form.
Men väl inne på banan gick han som en klocka.
I 60/70 klassen så blev vi felfria, i 80 blev det ett pet för att vi kom för snabbt men jag är hur nöjd som helst! :D
Nu taggar vi klubbhoppning igen nästa månad, och sedan tar vi lokal i maj!
Ska slänga upp en bild vad jag hade på mig, dock inte träns, sadel och förbygel då det är helt udda märken.
oh shit, bara 29 dagar kvar, helt sjukt!
kram Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0