Nytt foder!

Hejsan! Haha jag vet att det sket sig men kom hem sent och skyndade mig in i duschen innan jag la mig.
Jag tänker inte lova något för idag men kan vääl hoppas att jag hinner, dock tror jag att det blir en sen kväll idag också.
Min syster svängde in på Carl Nilssons och köpte nytt foder till Candy som hon sa igår, så det ska jag visa sen!
Han börjar bli lite för tunn, och igår så lyssnade han knappt när jag skulle ta i honom och vägrade vid alla småhinder.
Så vi har köpt ett som det är lite mer fett i och mindre energi, så att jag får "rida" honom istället för att han drar iväg. För vi körde bara med enfärgade bommar på hinderna igår och då var han superfjantig. I söndags hoppade han plank och vattenmatta utan att blinka? Knäpp häst. Och som det blåste igår.
Samt i söndags började jag med att rida utan handskar, vilket var ett stort misstag för jag skavde upp hela mitt ringfinger. Så jag gick till skolsköterskan och nu är nästan hela mitt finger vitt! Haha :)
Ska rida ett riktigt dressyrpass på Candy idag så att han verkligen får arbeta, hihi.
men ha det bra så länge! :)
kram Elin.
fin webbcam bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0