Nya skor.

Hej! Väntar på att mamma ska komma hem sen sticker vi ner till stallet.
Jag kör på lektionsponny idag istället för Candy på lektionen, för han har vilat i två dagar + nya skor.
Lina ska longera honom när jag rider iaf. Igår så klippte hon honom igen iaf! Han hade ett mellanläge mellan tunn och lite spretig päls så det fick bli en rakning till, hihi.
Sköljde samt av honom på alla benen för att han lyckas alltid få småsår på alla ben. Ponnybus... ;)
Någon dag måste jag åka till Pär och köpa broddar + boots. Usch, tycker synd om Candy för att jag inte hinner :(
Bloggar kanske mer sen efter lektionen...

Kram Elin.

såhär sur kan min älskling vara. haha!

gud vad jag saknar er........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0