Ingenting utom tomrum...

Jag har seriöst ingenting att blogga om idag egentligen...
Har bara varit i skolan, varit på teater, kommit hem och nu sitter jag här och pluggar inför ett test imorgon.
Jag hatar seriöst geografi!
Snart är det sportlov, och det längtas som fasen! Mina systrar har hand om Candy då jag åker iväg ett tag.
Det kommer bli mycket shoppning, bland annat ett par röda boots som jag har kikat in mig på!
Ska släpa med pappa till elektronik affären och titta på kamera för att disktuera.

Nu ska jag sticka ner och pussa och på Candy och kvällsfodra till hästarna!

Usch, idag är inte en bra dag. Mår jättedåligt :(
Imorgon börjar jag vid 9, går till två, sen vid halv fyra så åker jag till optikeeeeeeeeeeeeeern och beställer hem linser. Det ska bli så GRYMT skönt asså!
Sen rider jag med Lina :)

Ha det bra!

kram Elin.

du är min ängel utan vingar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0