FÖRLÅT MIG!

Usch, nej fyskäms på mig! Jag har tillbringat hela lovet i stugan och då har det bara blivit lite inlägg då och då för att jag inte har orkat fylla på min surfsticka och inte haft tid.

Det blev liiite shopping, mest till Candy. Köpte bara ett par jeans själv! ;)

* Jeans med högmidja, Bikbok 499:- (Kostade 599:- men fick rabatt)
* Röda boots från Davis, Solbergas häst och hund 195:-
* Schabrak från Tattini marinblått med grön och silvrig passopal, Solbergas häst och hund 349:-
* Luddigt, blått grimskaft, Hööks 69:-
* Mountain Horse fleece i marinblått, Solbergas häst och hund 300:-?
Fleecen får jag inte förrän på min födelsedag, som det bara är 13 dagar kvar till ;)
Sen blev det lite hängare och en borste också...
Ska beställa en huva i samma stil till schabraket samt ett par cerisa ridbyxor från Tattini :)
Kommer bli så sjukt coolt! :D

Slänger upp bilder imon på sakerna, för mamma råkade ta med sig kameran i väskan...

Kram Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0