8 februari.

Nu ska jag äta lite mellanmål, och sedan gå ner till stallet.
Det tar ca 10 minuter nu, när det är halt och snöigt.
Hur långt har ni det till stallet? Bor ni på gård eller har ni inackordering? Vore lite kul att veta ^^
Själv har jag inackordering på Älmhult Linnébyggdens Ridklubb, ÄLIRK.
Vi är 19 hästar totalt i privatstallet och sen är det även ett ridskolestall.
Kan ta lite bilder på anläggningen när snön har försvunnit och man kan se lite mer! :)
Vid 18.15 börjar min lektion som vanligt och vi ska hoppa.
På lördag är det klubbhoppning, kör som lite uppvärmning till de lokala.
Jag LOVAR (!) att uppdatatera mer när jag kommer hem, och försök kommentera så mycket som möjligt.
Om ni frågar så mycket som möjligt, kan jag kanske ha en frågestund om ni vill? Men det beror på er!
Kram Elin :)

Kommentarer
Postat av: Johanna S

okej är den bra?=)

2011-02-09 @ 16:41:06
URL: http://internationalequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0