tagga!!

haha tjoooooooohooooooooo!
ska försöka få tag på Kajsa, hon verkar helt off just nu ;)
ska tigga lite om att hon kanske kan få ordning på denna röra, måste ju la ha lite mer sommar sol och bada i pool :D
haha låter säkert skumt!

ponnyn hoppa som en guuuuud i går, shit vilken känsla!
och shit vilken lycklig ponny! jag och mamma har pratat om det, och varje gång efter han har hoppat så ser han så nöjd ut :')

ska i alla fall låna Emmas sadel idag, vilket är en dressyrsadel :)
det var Jenny, min tränare som sa åt mig att låna den för att se om jag kunde "komma åt" honom ännu mer än nu. för min sadel är en flatback och det gör det lite krångligt :/
men ska köpa ny, vill helst ha en kalvskinn för då för man så gött grepp :)'
ikväll är det hopp clinic för Jenny Karlsson, trevligt trevligt.
imorgon beger jag mig till malmöööööööööööööööööööööööööö! :D
skriver imon om vad ;)

Kram Elin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0