Lektion!

Idag är det lektion för Anna igen. Blir markarbete eller hoppning. Om vi inte hoppar idag så gör jag det själv imon.
Beställde ett täcke från Hööks, ett enkelt och billigt täcke som ska användas till transporttäcke.
Stod och velade mellan ett grönt och ett svart men det blev ett grönt eftersom att jag har lite grönt i transportskydden, haha! ;)

Köpte bl.a. ett par tyglar också med gummigrepp och nya silikon snoddar.

Ska bada Candy igen på fredag. Jag badade honom för någon vecka sen men nu måste jag göra om det igen för han går utan täcke och där fick jag helt plötsligt en brun häst i stället för skimmel.
Det är väldigt tacksamt att ha skimmlar om dom lockar till sig smuts...

Nu taggar vi tävlingen på lördag! :)
Hoppas det går bra! 

Kram Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0